Nemáme klíče od strojovny výtahu - ruším schůzky několika firem spravujících výtahy v Karlíně
Dne 3.4.2025
Vážená paní Machová,
Váš názor že výtah starý 25 let vykazující vážné vady není straý je jen a jen Váš, já s tím logicky při stávajících a opakujících se technických problémech rozhodně nesouhasím.
Pokud máte výtaháře a jste schopna zajistit další nabídky na revitalizaci či opravu, prosím o dodání. Vždyť jde i o Váš majetek.
Klíče od strojovny nemáme, má pouze servisní firma. Zajistím si je a až je budeme mít, dám Vám vědět a dohodneme termín, kdy se tam Vaše firma dostaví na prohlídku.
S pozdravem
Jaroslava Kapalínová
jednatelka
správa domu
JMK Management, s.r.o. Korunní Správcovská, s.r.o.
Korunní 1303/90
101 00 Praha 10
tel. 724 321 514, 602 385 500
Dne 8.4.2025
1. Námitka - Výpisy z bankovního účtu SVJ po měsících, příjmy a výdaje, případně pohyby
vygenerované přímo z bankovního účtu Raiffeisenbank č.ú. 1041012379/5500.
Nesouhlasím s účetními podklady, které jste zaslala, nelze si v nich ověřit správnost
a pravdivost údajů.
Žádám o zaslání výpisů z bankovního účtu SVJ po měsících, za předchozí rok 2024,
vygenerované přímo z účtu SVJ, nikoliv psané zvlášť, vygenerované přímo z účtu SVJ,
zvlášť příjmy a zvlášť výdaje, případně,
pokud je tento úkon na internet banking takový problém, stačí i pohyby na účtu SVJ
za každý měsíc zvlášť, je povinností správce tyto údaje poskytovat.
Není možné schvalovat účetní uzávěrku bez podkladů. Podklady musí být originály
a měly by být poskytovány členům SVJ jako samozřejmost průběžně.
Transparentnost účetnictví je základní předpoklad důvěry.
Dále žádám o poskytnutí výdajových dokladů pro náš blog, stačí to nafotit a poslat na whatsApp,
Já nemám čas jedzit přes celou Prahu a dohledávat v účetnictví podklady.
Jak mohu schvalovat účetnictví za předchozí rok, když k němu nemám řádné podklady?
2. Žádám o z bankovního účtu vygenerované výpisy za rok 2023.
K datu 30.9.2023 měly být splaceny mimořádné příspěvky na účet.
Je nezbytné mít přehled o úhradách mimořádných příspěvků od všech členů SVJ.
A tyto informace je možné čerpat pouze přímo z vygenerovaných příjmů na účet SVJ.
Jiný zrdoj informací není relevantní, nemá žádnou výpovědní hodnotu
jakýkoliv seznam se jmény a s platbami, tuto informaci je možné zjistit pouze z účtu přímo od banky.
3. Výtah - k posouzení stavu výtahu Vás žádám o podklady
a) Účty za spotřebu elektřiny na výtah - za posledních 5 let, stačí vygenerovat na stránkách energetické společnosti.
b) Účty od firmy Ecolifts za posledních 5 let, ze kterých je patrné, co a kdy na výtahu spravovali, včetně cen za výjezy.
c) Klíče od strojovny mají být v domě, kolik se vlastně platí za výjezd firmy Ecolfts na opravu výtahu, doložte smlou s touto firmou, jaké
jsou v náí podmínky, výjezdy, servis. Strojovna je společný prostor všech, jak je možné, že nemáme pro případ např. úrazu,
či jakýkoliv jiný podobný, klíče od strojovny v domě?
d) Proč máme firmu až z Prahy 6? Firem na servis výtahu je hodně a celkem v blízkém okolí naěšeho domu se dá sehnat i levnější,
s rychlejším dojezdem na místo např. vyproštění z výtahu.
4. Svolání shromáždění na základě vyhodnocení právě proběhlé výměny střechy SVJ - kdy bylo, nebo bude?
Půdní byty bez oken 15 a více dní, vyplavení několika bytů, poškozený výtah,
1 řemeslník na 9 půdních bytů, nemožnost otevřít okna ve střeše.
Po tak nákladné výměně střechy by přece mělo být vyhodnocení i ze strany štědrých přispěvatelů na střechu.
5. Proč se budou rozvádět optické kabely znova? Vždyť již v domě jsou?
6. Zašlete mi pojistku domu, o jakou pojistku se jedná, co přesně je v ní pojištěno?
7. Byla oprava římsy hrazena z pojistky stavební firmy ČekPro Stav s.r.o., nebo SVJ?
Podle fotografií a videí, které mám, je největší poškození římsy v místě, kde stál stavební výtah,
v podstatě je zde ulomena římsa, aby se tam stavební výtah mohl postavit.
Byla oprava římsy hrazena z pojistky Vaší stavební firmy ČEK Pro stav s.r.o., nebo domu SVJ?
Stejně tak poškození omítky, odpovídá přesně patrům lešení.
8. Podle videí, které mám, přestal výtah jezdit 16.9.2025. Po vytopení domu za přívalových dešťů.
Co je ve zprávě o opravě výtahu po přívalových deštích, kdy několik bytů pod
nedostatečně zajištěnou střechou - nemohla tam být izolace, to by do bytů pod střechou nenateklo -
bylo vyplaveno přívalovými dešti, na které jsem Vás předem upozorňovala a žádala o zajištění střechy.
Musela jsem vše uplatnit na svoji pojistku, neposkytla jste žádnou pomoc, ani součinnost,
jednala jste vždy přesně obráceně. Výtah byl vyplaven za dešťů ve dnech 14.9.2024 a 15.9.2024,
můj byt byl zcela zničen, byl vyplaven byt pode mnou, číslo 18, byl vyplaven byt pana Mgr. Křižky a
paní Kozumplikové. Výtah přestal po těchto deštích fungovat. Co přesně je na faktuře od firmy Ecolifts
napsáno a hrazeno z našich peněz, i když máme na tyto případy pojistku. Výtah prošel revizemi, kontrolami, je tedy
splněna podmínka k jeho pojištění. Proč odmítáte zpřístupnit strojovnu? Jak je možné, že je v ní suť?
9. Kdy zpřístupníte strojovnu výtahu?
Machová
byt 25
Komentáře
Okomentovat